פניה למוקד מוקד נגישות

מנכ״ל המועצה- מידעון המועצה לסיכום הפעילות – מאי 2024

משילות

ראש המועצה אריה כהן, מנכ"לית המועצה דגנית פוקס וקב"ט המועצה דרור סיני, נפגשים באופן קבוע ושוטף עם גושי האכיפה וההגנה באזורנו.

בישיבות הללו נדונים נושאים הקשורים במשילות באזורנו, אתגרים הבאים לפתחנו, וכל גוף מציג את הנעשה בתחומו וכיצד על כל המערך לפעול יחד על מנת לטייב את העבודה המשותפת לטובת תושבי המועצה וביטחונם.

בישיבות הללו נוכחים נציגי צה"ל, משטרת ישראל, כב"א, רט"ג ועוד.

בסיכום האכיפה הכללי של משטרת ישראל במרחב מגילות עולה כי החודש בוצעו מגוון פעולות אכיפה ובמתן דו"חות, הזמנות לדין בגין עברות שונות, השבתת רכבים ושלילות רשיון, החרמה של גמלים ומשאיות, התרעות על אי תקינות רכבים ועוד.

מצורף קישור לפרוטוקול הישיבה בנושא משילות באזורנו עם הגופים הרלוונטיים אשר התקיימה בתאריך 18.4.2024, לצפייה בפרוטוקול לחץ כאן


ישיבת מנהלי ישובים

גם החודש התכנסנו בפורום מנהלי היישובים במועצה, בהובלת אגף קהילה וצמיחה ובנוכחות ראש המועצה ומנכ"לית המועצה.

במפגש הפעם כיבדה אותנו בנוכחותה הגברת רחלי וסאל, מנכ"לית One Israel Fund והציגה למנהלי היישובים את אפשרויות הסיוע וגיוס הכספים באמצעות הקרן.

שוחחנו גם על התכנית המועצתית למניעת אובדנות שמובילה היחידה לבטחון קהילתי, ועל הכשרת "שומרי סף" שתיפתח בקרוב בהקשר זה.


ערב מתנדבים בקהילה

בסוף חודש מאי קיימנו ערב השראה וחשיפה של פלטפורמות התנדבות הקיימות במרחב מגילות. השתתפנו בהרצאה מעוררת השראה של רחל עזריה, העוסקת בשינויים חברתיים ועשייה למען החברה והקהילה.

בפאנל שקיימנו בערב שיתפו אותנו מתנדבים שונים בפעילויות ההתנדבות הקיימות.

 

קורים במגילות דברים טובים!

בתחילת הלחימה התחדדה ההבנה כמה הפעילות ההתנדבותית משמעותית, הערבות ההדדית והרצון לעשות טוב. רבים עסקו בשינוע, הכנת אוכל לחיילים, חיפוש ומציאת ציוד למפונים ועוד ועוד!

זו הזדמנות להכיר ולהוקיר את הפלטפורמות הפועלות במרחב בשגרה ובחרום- כבאות, מד"א, פעמונים, חילוץ והצלה, סער, מרכז גישור, המשמר האזרחי

כפר הסטודנטים "קדמה" שלוקח חלק פעיל במרחב, "מלח הארץ" המכינה במצפה שלם, בני נוער מתנדבים ועוד אנשים שפועלים בשקט בשקט בתוך הקהילה.

את הפאנל הנחתה ציונה המופלאה שלנו.

מזמינים אתכם להיות בקשר ליזום הקמה של פלטפורמות נוספות כאן במרחב שלנו.


מליאת המועצה

החודש התכנסה מליאת המועצה עם אריה כהן-ראש המועצה, דגנית פוקס-מנכ"לית המועצה, מנהלי המחלקות במועצה ונציגי הישובים במליאה. במליאה דנו בנושאי ביטחון, תשתיות, רווחה, חקלאות, הנדסה ותשתיות.

פרוטוקול מלא של ישיבת המליאה יעלה בקרוב לאתר המועצה.


הכנות לכנס קידום עסקים במועצה

החודש נפגשו ראש המועצה-אריה כהן , מנכ"לית המועצה- דגנית פוקס וחזי שטיין- חבר מליאה מקיבוץ קלי"ה עם עמרם כהן- מנהל מרכז מעו"ף לעידוד וקידום עסקים בירושלים. מטרת הישיבה היתה לבנות תכנית לקידום העסקים בתחומי המועצה ברבדים שונים- אם בפיתוח כלכלי מקומי, תמיכה בעסקים קיימים או עזרה בכל נושא רישוי העסקים. התכנית מתגבשץ ותתכנס לכדי כנס בנושא הפתוח לקהל בעלי העסקים והיזמים מתחומי המועצה, אשר יתקיים בחודש יוני.

קישורים חשובים:

האחריות הינה של המבקר בלבד, והמועצה אינה אחראית בכל צורה שהיא לטיב ו/או לתוכן האתר והאמור באתר הינו בגדר המלצה בלבד

עיצוב: Ronnie Baruch | תכנות: tq.soft