שִׂים לֵב: בְּאֲתָר זֶה מֻפְעֶלֶת מַעֲרֶכֶת "נָגִישׁ בִּקְלִיק" הַמְּסַיַּעַת לִנְגִישׁוּת הָאֲתָר. לְחַץ Control-F11 לְהַתְאָמַת הָאֲתָר לְעִוְורִים הַמִּשְׁתַּמְּשִׁים בְּתוֹכְנַת קוֹרֵא־מָסָךְ; לְחַץ Control-F10 לִפְתִיחַת תַּפְרִיט נְגִישׁוּת.
פניה למוקד מוקד נגישות

דרוש/ה מפקח/ת פרויקטים הנדסיים

 

 

 

מכרז כח אדם 1/2025 דרוש/ה מפקח/ת פרויקטים הנדסיים

 

לחברה הכלכלית מגילות ים המלח דרוש/ה מפקח/ת לפרויקטים הנדסיים , לצורך ניהול ופיקוח על הפרויקטים המבוצעים ע"י ברחבי המועצה.

המפקח אחראי על פיקוח עבודות הנדסיות ואחזקה, המתקיימות ברשות והמבוצעות על ידי החכ"ל ו/או על ידי גורמי חוץ , תוך עמידה באיכות, תקציב ולוח זמנים ובכפוף לחוקים, לתקנות, לחוקי העזר של הרשות ובהתאם להנחיות וסמכות הגופים הרגולטורים בתחום.

 

תיאור התפקיד:

היקף משרה

100% משרה

דרישות סף

בעל הכשרה כהנדסאי בניין ובעל תעודת רישום ברשם הנדסאים.

נדרש ניסיון מוכח של 3 שנים לפחות בפיקוח פרויקטים הנדסיים בבניה ותשתיות ובעריכת אומדנים וכתבי כמויות בתוכנות דקל ובינארית.

 

כפיפות ארגונית

 

מנהל יחידת הביצוע והאחזקה – חכ"ל

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

           

תחומי אחריות

  1. תכנון ועריכת אומדנים לפרויקטים הנדסיים ולקולות קוראים
  2. ליווי תהליכי תכנון לפרויקטים הנדסיים ועריכת המכרז וכל המסמכים הנדרשים להוצאת מכרז ע"פ נהלי המועצה והגוף המתקצב.
  3. ליווי המכרז , כולל סיורי קבלנים ,הוצאת פרוטוקולים ,בדיקת ההצעות ותנאי הסף ,עריכת טבלת השוואה וכדומה עד לבחירת הקבלן הזוכה.
  4.  פיקוח על פרויקטים הנדסיים בהתאם לנוהל הפיקוח במועצה ,הוצאת דיווחים ,כולל מסירת הפרויקט , תיקי מסירה ולהנחיות מנהל יחידת הביצוע
  5. מתן מענה ותמיכה הנדסית למימוש פרויקטים בתחום התשתיות

פירוט הביצועים והמשימות הנגזרות מתחומי האחריות:

פיקוח צמוד לפרויקטים הנדסיים:

1 . מעקב ובקרה על ביצוע על פי תכנית העבודה, בחינת עמידה בלו"ז, אספקת חומרים, תיאום העבודות עם גורמים בשטח וניצול תקציבי.

 

2.  בדיקת חשבונות של הקבלן כולל ניתוחי מחירים

  1. בחינה ופתרון חסמים והצפתם לרמת הממונה בעת הצורך
  2. הכנת ובדיקת אומדני ביצוע
  3. בקרה על יומני עבודה
  4. ביצוע מעקב על דוחות הפיקוח השונים (מתכננים, אדריכל, קונסטרוקטור וכד') ועדכון מנהל הישיר (מנהל יחידת הפרויקטים)
  5. הכנת מכרזים והתקשרויות לספקים וקבלנים בתחום (כולל ביצוע השוואות מחירים), עריכת ובדיקת אומדנים, בדיקת כתבי כמויות.

 

  1. הכנת תיק מכרז +חומר דיגיטלי, פרסום המכרז בהתאם לנוהל מכרז רכש.
  2. ליווי סיור קבלנים, הוצאת פרוטוקול, ליווי בוועדת מכרזים, חתימה על חוזה, הוצאת צו תחילת עבודה

 

  1. תיאום מול הישובים בכפוף לאישור המנהל הישיר.
  2. הפקת דו"ח מסירה רשמי בסוף כל פרויקט.
  3. מעקב אחר ליקויים בשנת הבדק והפקת דו"ח מסודר על כך.
  4. הכנת "מאזן אתר" בעלויות הפיתוח לכל שכונה מעת לעת לפי דרישה.
 

 

כישורים נדרשים:

  • ידע וניסיון בתחום – יש לצרף המלצות.
  • יחסי אנוש מעולים .
  • יכולת ארגון תאום ובקרה
  • קפדנות ודייקנות בביצוע
  • עבודה בשעות לא שגרתיות כולל עבודת שטח

 

ניתן להגיש מועמדות עד לתאריך 13.2.2025 בשעה 14:00 לכתובת hr@dead-sea.org.il  

יש  לשלוח קורות חיים בצירוף תעודות השכלה והמלצות .

     בברכה,

                                                                                                                    

                                                                                                                                     אריה כהן

                                                                                                                                  ראש המועצה

האחריות הינה של המבקר בלבד, והמועצה אינה אחראית בכל צורה שהיא לטיב ו/או לתוכן האתר והאמור באתר הינו בגדר המלצה בלבד

עיצוב: Ronnie Baruch | תכנות: tq.soft